Автоцентр Ера.

Адреса: вул. Липинського 36. Сервіс: (032) 2-444-900, (032) 231-86-55, (067)380-03-96, (067)381-22-41 Запчастини Subaru: (067)383-34-18

Упевнена маневреність

Унікальна комбінація двигуна та симетричної системи повного привода, використана в Subaru XV, забезпечує більше задоволення під час руху, ніж будь-які інші автомобіль. В місті чи на шосе - від вулиць до гірських серпантинів - стійкість та потужність, поєднані в Subaru XV, дарують Вам абсолютний контроль, щоб відчути насолоду керуванням у кожному з режимів.

Симетрична система повного привода

Задоволення від керування стає можливим завдяки симетрії та балансу. Ось чому починаючи з 1972 року компанія Subaru не припиняє розробляти та вдосконалювати симетричну систему повного привода. Її поєднання з двигуном SUBARU BOXER утворює майже ідеальну симетричну конфігурацію, яка дозволяє максимально підвищити енергоефективність разом із винятковою тягою, забезпечуючи рівновагу та стійкість для збереження абсолютного контролю за будь-яких дорожніх умов.

Динамічні характеристики

Винятковий контакт із поверхнею дороги робить прискорення блискавичним та хвилюючим. Симетрія сприяє чіткій реакції Subaru XV на керування та забезпечує кращу стійкість на поворотах, щоб Ви ні на мить не втрачали відчуття контролю за жодних умов.

Постійний контакт

Краще зчеплення шин з поверхнею дороги дозволяє краще контролювати автомобіль. Потужність постійно передається на всі чотири колеса задля підтримування оптимального зчеплення з дорогою та забезпечення найкращої керованості.

Маневреність у надзвичайних ситуаціях

За поганих погодних умов або коли у Вас є лише кілька секунд, щоб зреагувати на несподівану ситуацію, поєднання врівноваженого двигуна та симетричної системи повного привода забезпечить таку стійкість, маневреність та тягу, які, безперечно, допоможуть Вам уникнути небезпеки.
Неймовірна потужність

Двигун SUBARU BOXER

Існує дуже небагато позашляховиків, які можуть зрівнятися з Subaru XV у жвавості та легкості керування. Запорукою цього є горизонтально-опозитний двигун SUBARU BOXER з поршнями, розташованими під кутом 180°, зі меншеною монтажною висотою та більш пласким профілем, порівняно з двигунами інших типів. Цим обумовлюється більш низький центр ваги двигуна й автомобіля в цілому, а також більш рівномірний розподіл ваги. До того ж, протидія поршнів двигуна один одному сприяє природному зниженню рівня вібрації.

Покращена стійкість

Завдяки більш пласкому профілю блока циліндрів та зниженню його монтажної висоти, автомобіль більш стійкий та врівноважений, а також менш схильний до перекидання порівняно з іншими конструкціями.

Впевнена потужність

Під час роботи з будь-якою частотою обертання двигун забезпечує досягнення відповідної потужності миттєво та рівномірно. Не спричинюючи жодного напруження чи дискомфорту, він навіть повсякденні справи перетворить на захопливі пригоди.

Довговічність

Завдяки жорсткості, врівноваженості та нижчому рівню вібрацій, порівняно з V-подібними та рядними двигунами, ці двигуни є більш надійними, ефективними та довговічними.

Миттєва реакція

Тоді як двигун SUBARU BOXER незмінно забезпечує винятковий баланс та чітку реакцію, задоволення від керування автомобілем Subaru стало ще більш піднесеним. Завдяки аналізу ефективності кожного клапана, каналу та поршня, інженерам вдалося зменшити вагу двигуна та витрату ним палива. І тепер він не тільки став більш економічним, але й досягає максимального обертального моменту за більш низьких обертів, забезпечуючи миттєву та інтенсивну реакцію на кожне натискання педалі акселератора.
2.0-л DOHC SUBARU BOXER
Макс. потужність: 110 кВт (150 к.с.)/6,200 об/хв
Макс. обертальний момент: 196 Н-м (20.0 КГС-м)/4,200 об/хв
Витрати палива: 7.9 л /100 KM (Lineartronic), 8.0 л/100 км*(6МКПП)
Викид СО2: 187 r/KM*(Lineartronic) 189 г/км4(МКПП)

Потужність викликає захоплення завдяки інтенсивній та миттєвій реакції бензинового 2.0-літрового двигуна Subaru з двома верхніми розподільними валами (DOHC). Вдосконалена система активного газорозподілу (AVCS) та оптимізована робота впускної системи дозволяють за меншої частоти обертання досягти потужного обертального моменту, гарантуючи необхідне прискорення під час руху в умовах міста.
Високій продуктивності двигуна сприяє встановлення паливних форсунок безпосередньо на головку блока циліндрів та зменшення ваги поршнів і шатунів, завдяки чому він є не лише більш економічним, а й більш екологічно чистим. Крім цього, конструкція SUBARU BOXER, яка майже виключає вібрації, дозволила поєднати потужність та ефективність з низкою вдосконалень, призначених саме для експлуатації у місті.
1.6-л DOHC SUBARU BOXER
Макс. потужність: 84 кВт (114 К.с.)/5,600 об/хв
Макс. обертальний момент: 150 Н-м (15.3 КГС-м)/4,000 об/хв
Витрати палива: 7.3 л/100 KM*(Lineartronic), 7.3 л/100 км’(5МКПП)
Викид СО2: 171 r/KM*(Lineartronic) 173 г/км’(5МКПП)

Завдяки передовим технологіям, застосованим у двигуні Subaru об’ємом 1.6 літрів з двома верхніми розподільними валами (DOHC), він е взірцем надзвичайної ефективності. Довгий хід поршня сприяє економній витраті палива й. водночас, забезпечує оптимальну потужність Subaru XV в усіх діапазонах обертів.
На сьогоднішній день цей бензиновий SUBARU BOXER є одним з найефективніших та найбільш екологічних двигунів. Більш того, завдяки невід’ємній збалансованості конфігурації SUBARU BOXER потужність збільшується миттєво та плавно, й Subaru XV інтенсивно прискорюється в будь-якому діапазоні обертів.
Відчуття захвату на кожній передачі

Практична перевага:

Трансмісія для Subaru XV може бути вибрана у відповідності до Вашого стилю керування. Кожна з трансмісій поєднується з власною варіацією симетричної системи повного привода.

Призначення:

Незважаючи на спосіб керування потужністю двигуна, якому Ви віддаєте перевагу, Ви завжди насолоджуватиметесь стабільною стійкістю та контролем, забезпеченими симетричною системою повного привода.

5- або 6-ступінчата механічна трансмісія + в'язкісний центральний диференціал системи повного привода

Створені, щоб забезпечувати захопливу реакцію та контроль, обидві механічні транс¬місії-5- й 6-ступінчата - дозволяють віднайти власний стиль керування автомобілем. Система допомоги рушанню на схилі допоможе уникнути скочування під час початку руху на похилій поверхні. Коробка передач встановлюється з в’язкісним центральним диференціалом підвищеного тертя (LSD) системи повного привода. У разі зміни тяги він моментально перерозподіляє обертальний момент між передніми та задніми колесами. В моделях з двигуном об'ємом 1.6 літра два діапазони трансмісії - з підвищеною та зниженою передачею (Hi/Lo) дозволяють покращити контроль в екстремальних ситуаціях.

Lineartronic + система повного привода з активним розподілом обертального моменту

Новий Subaru XV відкриває водіям новий рівень реакції та ефективності завдяки безступінчатій трансмісії Lineartronic. Ця унікальна трансмісія значно підвищує ефективність використання палива, підтримуючи роботу двигуна в оптимальному діапазоні обертів та зберігаючи інерцію, яка часто втрачається в момент перемикання передачі. Легка та компактна, вона забезпечує миттєву реакцію та виняткові технічні характеристики. В моделях 2.0і та 2.0І Premium під час руху в спортивному режимі максимальний контроль забезпечується завдяки підкермовим перемикачам, які дозволяють швидко прискорюватися та максимально використовувати потенціал двигуна. Крім цього, Subaru XV реагує на зміну дорожніх умов, в режимі реального часу розподіляючи обертальний момент між передніми та задніми колесами.

Система контролю шасі Subaru Dynamic Chassis Control Concept

Завдяки системі контролю шасі "Subaru Dynamic Chassis Control Concept (DC3)" забезпечується узгоджена взаємодія всіх компонентів нового Subaru XV, що робить керування кросовером більш досконалим, ніж будь-коли раніше. Використання сталі високої міцності в критичних точках дозволило зміцнити кузов та зменшити вагу. Надзвичайно жорстка конструкція кузова забезпечує відчуття більш точної та прямої реакції автомобіля на повороти керма, і, разом з цим, ефективну ізоляцію салону від вібрацій/робочих шумів двигуна та підвіски. Таким чином втілюється гармонійне та збалансоване поєднання впевненості, комфорту, динамічності та безпеки - тобто тих характеристик, які роблять керування справжнім задоволенням.

Передня підвіска

Забезпечуючи водночас спортивні ходові характеристики та комфорт, підвіска Subaru XV добре відрегульована для насолоди кожною поїздкою. Підсилені передні стійки забезпечують покращену реакцію й роблять керування більш точним та впевненим. Передній стабілізатор збільшеного діаметра дозволяє обмежити схильність до крену під час повороту та покращити контроль для більш впевненого руху по прямій.

Задня підвіска

Вдосконалена задня підвіска пробудить Вашу пристрасть до керування. Підсилена задня двохважільна підвіска впорається з нерівними дорогами та крутими поворотами спокійно й чітко, забезпечуючи таку реакцію на керування, яка робить рух дійсно захопливим. Втулки типу "шарової опори" сприяють покращенню зчеплення для оптимального контакту з дорожнім покриттям.

Зворотній зв'язок

Контакти

Адреса:вул. Липинського 36, м. Львів, 79020, Україна

Сервіс:(032) 2-444-900,
(032) 231-86-55,
(067)380-03-96,
(067)381-22-41

Запчастини Subaru:(067)383-34-18

E-mail:sto@era.lviv.ua
parts@era.lviv.ua

Графік:пн-пт - з 9:00 до 19:00
сб - з 9:00 до 15:00
нд - вихідний

close