Горизонтально-опозитний двигун SUBARU BOXER та повний привід Symmetrical AWD - високотехнологічна ідея, потенціал якої використовує лише Субару.
Легкі і компактні горизонтально-опозитні двигуни працюють більш плавно та ефективно, ніж V-подібні та рядні двигуни. Горизонтально-опозитний двигун розташований нижче, ніж двигун з лінійним розташуванням циліндрів, він компактний та мало важить, що дає автомобілю низький центр тяжіння.
Завдяки своїй 180-градусній конфігурації двигун SUBARU BOXER має низьку вібрацію, на відміну від v-подібних та рядних двигунів, у яких поршні своєю роботою як би конкурують один з одним. У результаті досягається м'якість роботи і плавність характеристик двигуна у всьому робочому діапазоні.
Крім того, плоска конструкція означає, що двигун можна розмістити максимально низько до шасі, що забезпечить нижчий центр тяжіння і абсолютну сумісність з Symmetrical AWD приводом і системами підвісок. Коли Ви повертаєте, відцентрова сила направляє автомобіль до краю дороги. Глибина заносу автомобіля залежить від центру тяжіння. Якщо він розміщений високо, необхідно більше часу для відновлення балансу і контролю над автомобілем. Якщо низько, як у Subaru Forester відбувається менший крен кузова і менше відхилення від курсу, що сприяє кращій стійкості автомобіля.
Оскільки центр тяжіння знаходиться в горизонтальному центрі автомобіля, його чудова стійкість і стабільність зберігаються в ширшому діапазоні дорожніх ситуацій. Останнім часом були створені та інтегровані в різні моделі різноманітні системи безпеки для підвищення стабільності та загалом покращення керування автомобілем. Модульна конструкція платформи Subaru дозволяє легше інтегрувати в неї ці системи.
Мета всього цього – дозволити водію відчути себе захищеним, не втрачаючи при цьому задоволення від керування.Subaru AWD має легку по вазі систему передачі потужності і важкі елементи (трансмісія, коробка передач), що розташовані усередині колісної бази. Це дозволяє досягти ідеального вагового балансу автомобіля.
Автомобілі лише з переднім приводом (FWD) або заднім приводом (RWD) використовують для руху лише два колеса з чотирьох. Тому система повного приводу AWD, яка використовує вдвічі більший потенціал, забезпечує максимальне зчеплення з дорогою та стабільність у керування не лише на трасах з нормальним покриттям, але й на небезпечних для руху дорогах. Ідеальний ваговий баланс між передньою і задньою віссю автомобіля також робить значний вплив на його стабільність.